Новини

27.02.2017

 

27 лютого 2017 року керівництво і викладачі коледжу взяли активну участь у роботі Всеукраїнської науково-практичної конференції «Освіта України в умовах військового конфлікту на Донбасі», яку проводив Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка.

Робота конференції була організована двома блоками: теоретичний та практичний. Запрошені на конференцію науковці з вищих навчальних закладів, представники органів державної та місцевої влади, громадських організацій, освітніх установ, вчителі загальноосвітніх шкіл, вихователі ДНЗ у своїх виступах торкнулися таких питань, як: модернізація освіти в сучасних реаліях; освітні реформи; психологічний аспект роботи з дітьми в умовах АТО; інноваційні підходи до формування національної свідомості та громадянської позиції молоді та ін.

Цікавою та змістовною була доповідь кандидата педагогічних наук, завідувача навчально-наукового відділу ЛНУ імені Тараса Шевченка Семенова М.А. про упровадження європейської системи відкритої освіти в переміщеному університеті. З інтересом присутні зустріли виступ директора Брянківського коледжу Сапіжака М.С. про особливості роботи вищого навчального закладу в умовах тимчасової окупації.

Під час конференції обговорені досвід формування національної позиції майбутнього вчителя у Лисичанському педагогічному коледжі; системи національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх закладах Луганської області, правознавчі та психолого-педагогічні аспекти допомоги дітям в умовах АТО. Практичний блок конференції був представлений змістовними тренінгами, в який мали змогу взяти участь не тільки викладачі, а й студенти коледжу.

Прагнення до безперервного удосконалення знань, розвиток умінь орієнтуватися в безмежному потоці інформації - одне із завдань сучасної системи навчання. І активна участь Брянківського коледжу, як переміщеного навчального закладу, у роботі конференції ще раз підтверджує правильну позицію керівництва коледжу щодо розвитку особистості студента, його грамотної громадянської позиції, здатної самостійно набувати знання й уміння та вільно їх використовувати у своїй діяльності.